joi, 11 noiembrie 2010

Cat...

        Cata nevoie am de tine
        Sa te strang la piept
        Si sa te am aproape
        Sa simt ca ma iubesti.


        Cat imi lipseste luna
        Care imi zambea bland 
        Si-mi spunea deseori 
        Ca te vei intoarce inapoi.


        Imi lipseste nespus de mult 
        Si infinitul care sa-mi arate 
        Ca viata alaturi de tine este 
        Ca parfumul trandafirilor.


        Cat imi lipsesc mainile tale 
        Care sa ma linisteasca.


        Cat imi lipsesc ochii tai
        Ca infinitul cerului.


        Ce mult imi lipseste numele tau
        Rostit pe buzele mele.


        Cat imi lipseste visul
        In care sa te am aproape
        Care se stinge 
        La fel ca tigarea-n apa.


       Cat imi lipseste pixul 
       Care sa alunece pe hartie 
       Si sa inceapa sa istoriseasca 
       Povestea mea de iubire.


       Dar mai mult si mai mult imi lipsesti tu 
       Cu naturaletea ta 
       Si cu zambetul 
       Cu care m-ai invatat sa iubesc.
                               (creatie personala)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu