miercuri, 10 noiembrie 2010

O prietenie....pe aripi de vis

     Nu stiu ce se petrece cu mine, nu mai stiu ce vreau, stiu doar ca inima-mi plange. Simt ca inima imi este inundata de lacrimi si ca ar vrea sa se poata destainui cuiva dar nu are cui . Daca ar fi ascultata.... Daca ar avea cui spune ce simte si de ce dar cui? Cui...? Tot ei...? Ce se intampla...? Ce simte "ea" atat de profund? A intalnit poate iubirea dar este mult prea dificila pentru "ea", este mult prea greu de intretinut si simte ca poate claca in orice moment. Vad in adancul "ei", al inimii, lacrimi, durere, amagire... Dar de ce? De ce...? E buna intrebarea dar nu are raspuns si lucrul asta este cel mai dur...
     Simt ca viata este ca un balon plin cu aer care pluteste fara a stii ce se intampla cu el.
     Sunt constienta de faptul ca am tot pentru a fi implinita dar parca totusi imi lipseste ceva.... dar... ce? Cineva caruia sa ma destainui. Dar cui? Lacrimilor? Nimanui. Poate tot mie. Am nevoie de mai multa incredere in mine... de o persoana care sa-mi fie prietena, confidenta, de o persoana care sa ma ajute cu mine insami, sa ma invete sa tin alaturi doar persoanele care merita...
       In viata nimic nu este mai frumos decat sa gasesti o persoana careia sa-i destainui toate secretele inimi tale, o persoana care prin simpla ei prezenta sa te linisteasca, a carei fata vesela sa inveseleasca tot ce este trist!




        Pritenia ta 
        Inseamna mult pentru mine
        Plangi tu, plang si eu.
        Razi tu, rad si eu.














                                           Prietene si rivale
        


        Astazi simt in ele
        Lumina vietii mele
        Simt grupul cel mai fericit 
        Dupa care am ravnit.


        Simt uneori atata durere 
        Cand mai vad si fulgere 
        Ce ne vor fura puterea 
        Si ne vor rapi iertarea.


        Ne-a fost furata puterea de a mai ierta
        De a mai zice Tata Lui Dumnezeu 
        Si de a ne infratii 
        Fara a ne despartii. 


        Suntem prietene de-o viata
        In paradisul copilariei 
        Suntem rivalele de gheata 
        Pe taramul imparatiei!
                             (creatie personala )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu